28.3.08

Battaniye Cinayetleri


(...) ama seni terk etmek üzere olan bir kadın, sen bir kenarda sızmışsan eğer, üşümeyesin diye üstüne mutlaka bir battaniye örter. annelik içgüdüsünden kaynaklanıyor bu; yüzüstü bırakıp giderken bile örter o battaniyeyi. değişik bir mantık; seni terk ediyorum, umurumda bile değilsin artık, istersen öl bir köşe başında; ama üşümeni de istemem. içim el vermez buna!

bir zamanlar benim de üstüme örtüldü o battaniye. işte bu yüzdün elinde battaniyeyle yaklaşan birini gördüm mü, tüylerim diken diken oluyor. bir cinayete kurban gidecekmişim duygusuna kapılıyorum. çünkü çok iyi biliyorum; ancak bir kadın terk ederken battaniye örter üstüne, ancak bir kadın battaniyeyle cinayet işleyebilir.

çocuğunu sarıp sarmalayan, üşümesini engelleyen battaniye, sevgilisini terk etmek üzere olan bir kadının elinde, pekala bir cinayet aletine dönüşebiliyor. çünkü kadınlar, yalnızca kadınlar şefkatle cinayet işleyebilir.

Hiç yorum yok: